101,4 MHz

90,4 MHz Kielce | 100,0 MHz Włoszczowa

Posłuchaj online
Zadzwoń do nas! Telefony antenowe
41 200 20 20 / 41 200 20 00
Wakacyjny "Czas na Fit"

Wakacyjny "Czas na Fit" to propozycja dla aktywnych słuchaczy, którzy chcą latem wyrzeźbić swoje ciało i poprawić wydolność.

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris będzie codziennie proponować ćwiczenia, które sprawią, że każdy poczuje się lepiej. Pracować będziemy nad każdą partią mięśni. Będą to ćwiczenia dla wszystkich, od najmłodszych do czerpiących radość z życia seniorów.



FITNESS KLUB SYMETRIS Kielce, ul. Klonowa 55A

Odcinek trzydziesty siódmy (wtorek, 14 sierpnia)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu, jak prawidłowo wykonać kolejne ćwiczenie kardio:


 

Odcinek trzydziesty szósty (poniedziałek, 13 sierpnia)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu, jak prawidłowo wykonać ćwiczenie: unoszenie bioder

 

Odcinek trzydziesty piąty (piątek, 10 sierpnia)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu, jak prawidłowo wykonać ćwiczenia: pompka na klatkę i pompka na triceps.


Odcinek trzydziesty czwarty (czwartek, 9 sierpnia)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu, jak prawidłowo wykonać ćwiczenia plie squats i step up.

Odcinek trzydziesty trzeci (środa, 8 sierpnia)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu, jak prawidłowo wykonać ćwiczenie "klenk up".

Odcinek trzydziesty drugi (wtorek, 7 sierpnia)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu, jak prawidłowo wykonać podciąganie.

Odcinek trzydziesty pierwszy (poniedziałek, 6 sierpnia)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu, jak prawidłowo wykonać żabki na schodach.

Odcinek trzydziesty (piątek, 3 sierpnia)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu, jak prawidłowo wykonać ćwiczenie na mięśnie brzucha i tułowia w parze

 

Odcinek dwudziesty dziewiąty (czwartek, 2 sierpnia)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu, jak prawidłowo wykonać ćwiczenie kardio

Odcinek dwudziesty ósmy (środa, 1 sierpnia)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu, jak prawidłowo wykonać ćwiczenie na uda i pośladki

Odcinek dwudziesty siódmy (wtorek, 31 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach proponuje Państwu, jak prawidłowo wykonać przeskoki z udziałem deski.


Odcinek dwudziesty szósty (poniedziałek, 30 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach proponuje Państwu, jak prawidłowo wykonać ćwiczenie górne partie w parze.

Odcinek dwudziesty piąty (piątek, 27 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach proponuje Państwu ćwiczenie kardio w parze.

Odcinek dwudziesty czwarty (czwartek, 26 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenie o nazwie suwnica.

Odcinek dwudziesty trzeci (środa, 25 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać przeskoki przez przeszkody.


Odcinek dwudziesty drugi (wtorek, 24 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać przysiady w parze.

Odcinek dwudziesty pierwszy (poniedziałek, 23 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać slalom.


Odcinek dwudziesty (piątek, 20 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenie na barki.


Odcinek dziewiętnasty (czwartek, 19 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenie "bieg w podparciu".

Odcinek osiemnasty (środa, 18 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać przysiady i kopnięcia.


Odcinek siedemnasty (wtorek, 17 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenie na triceps.

Odcinek szesnasty (poniedziałek, 16 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenie "slide".

Odcinek piętnasty (piątek, 13 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenie "crunch".

Odcinek czternasty (czwartek, 12 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenie "step out"

Odcinek trzynasty (środa, 11 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać unoszenie bioder

Odcinek dwunasty (wtorek, 10 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenia na bicepsy

Odcinek jedenasty (poniedziałek, 9 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać tzw. "martwy ciąg"

Odcinek dziesiąty (piątek, 6 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenia na ramiona.


Odcinek dziewiąty (czwartek, 5 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenia na mięśnie brzucha.

Odcinek ósmy (środa, 4 lipca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenie "Pajac"

Odcinek siódmy (wtorek, 3 lipca):

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenia na górne partie ciała.

Odcinek szósty (poniedziałek, 2 lipca):

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenia na mięśnie ud i pośladków.

Odcinek piąty (piątek, 29 czerwca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenia na mięśnie grzbietu.

Odcinek czwarty (czwartek, 28 czerwca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenia na mięśnie głębokie.

Odcinek trzeci (środa, 27 czerwca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać ćwiczenia kardio.

Odcinek drugi (wtorek, 26 czerwca )

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać pompki.

Odcinek pierwszy (poniedziałek, 25 czerwca)

Trener personalny Katarzyna Woldan z Fitness Klubu Symetris w Kielcach podpowiada Państwu jak prawidłowo wykonać przysiad.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Polskie Radio Kielce SA 1952 - 2017 / Realizacja: dimax design & kita solutions