101,4 MHz

90,4 MHz Kielce | 100,0 MHz Włoszczowa

dabplus10D

215,072 MHz

Zadzwoń do nas! Telefony antenowe
41 200 20 20 / 41 200 20 00
NA ANTENIE

 

TERAZ GRAMY

Posłuchaj online

Reklamujemy urlop. Ekspert: mamy nowe prawo i większe możliwości

Data publikacji: 04.09.2018 10:38
Autor: Paweł Solarz / Kategoria: Wiadomości
Komentarze
Mariusz Burchart zastępca Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Kielcach

Mariusz Burchart, zastępca Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Kielcach
04.09.2018 / Fot. Robert Felczak / Radio Kielce

- Nie trzydzieści dni, a trzy lata mamy na dochodzenie swoich praw u organizatora naszego wypoczynku - powiedział Mariusz Burchart, zastępca Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Kielcach. Nowe prawo daje większe możliwości konsumentom.

Przede wszystkim chodzi o szczegółowe informacje, które powinniśmy uzyskać przed wyjazdem oraz o rozszerzone możliwości odwołania wyjazdu z określonych powodów. Ekspert do spraw konsumenckich przyznał w programie „Na każdą pogodę”, że w przypadku opóźnienia, czy odwołania lotu rezydent musi wytłumaczyć czym jest to spowodowane. Jeśli wylot się przedłuża biuro musi zapewnić hotel i opiekuna dla grupy. Z tego tytułu przysługuje nam odszkodowanie.

- Zgodnie z nowym prawem reklamacje możemy składać także do pośredników organizujących nasz wypoczynek - dodał gość Radia Kielce.

Skomentuj ten wpis
Polub wiadomość
Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone. Polskie Radio Kielce SA 1952 - 2019 / Realizacja: dimax design & kita solution