101,4 MHz

90,4 MHz Kielce | 100,0 MHz Włoszczowa

dabplus10D

215,072 MHz

Zadzwoń do nas! Telefony antenowe
41 200 20 20 / 41 200 20 00
NA ANTENIE

 

TERAZ GRAMY

Posłuchaj online

Korona zacieśnia współpracę z koncernem samochodowym. Będzie „Suzuki Arena”

Data publikacji: 10.09.2018 17:48 / Data aktualizacji: 11.09.2018 14:44
Autor: Rafał Szymczyk , Karol Żak / Kategoria: Sport
Komentarze
Konferencja prasowa dot. zacieśnienia dotychczasowej współpracy pomiędzy Koroną Kielce a Suzuki Motor Poland. Od lewej Michał Pol prowadzący konferencję Krzysztof Zając prezes Korony Piotr Dulnik szef krajowego oddziału koncernu Suzuki Motor Poland Gino Lettieri trener Korony Kielce

Konferencja prasowa dot. zacieśnienia dotychczasowej współpracy pomiędzy Koroną Kielce, a Suzuki Motor Poland. Od lewej: Michał Pol, prowadzący konferencję; Krzysztof Zając, prezes Korony; Piotr Dulnik, szef krajowego oddziału koncernu Suzuki Motor Poland; Gino Lettieri, trener Korony Kielce
Warszawa. 11.09.2018 / Fot. Krzysztof Bujnowicz / Radio Kielce

Suzuki Arena, tak będzie się nazywał stadion Korony, na mocy umowy podpisanej przez kielecki klub ze strategicznym sponsorem Suzuki Motor Poland. O zacieśnieniu dotychczasowej współpracy, biznesowi partnerzy poinformowali o tym na specjalnej konferencji prasowej zorganizowanej w Warszawie.

Umowa, którą wkrótce parafujemy, jest długoterminowa i jak powiedział Piotr Dulnik prezes Suzuki Motor Poland, opiewa na wielomilionowe kwoty.

– To projekt wieloletni i nie zakładam, że zostanie zakończony, na przykład, po trzech latach. Oczywiście każdą umowę można rozwiązać. Jeśli Korona spadłaby z Ekstraklasy, to nie wykluczam, że nadal bylibyśmy partnerami. Z drugiej strony jeśli drużyna wywalczy awans do europejskich pucharów, nie przewidujemy zwiększenia finansowania. Ono będzie na stałym poziomie. Załóżmy, że chodzi o kilka milionów złotych na sezon – stwierdził kielczanin Piotr Dulnik, najmłodszy szef krajowego oddziału koncernu Suzuki Motor na świecie i pierwszy nie Japończyk na tym stanowisku.

– Zmiana nazwy stadionu z „Kolporter Arena” na „Suzuki Arena” nie nastąpi natychmiast – powiedział Krzysztof Zając. – To proces, który potrwa przynajmniej dwa miesiące. Mam ogromny szacunek do firmy Kolporter, która była solidnym partnerem klubu. Musimy rozwiązać dotychczasową umowę, ale liczymy na dalszą współpracę – dodał prezes Korony.

Suzuki Motor Poland gwarantuje również dodatkowe środki finansowe na pozyskiwanie nowych zawodników.

– Jeśli prezes Krzysztof Zając uzna, że warto zakontraktować jakiegoś piłkarza, to siądziemy do stołu i będziemy na ten temat rozmawiać. Mam tu na myśli głównie młodych, perspektywicznych graczy – dodał Piotr Dulnik.  

W dalszym ciągu kielecki klub będzie dysponował flotą aut japońskiego producenta, ale zostanie ona zwiększona. Logo sponsora znajdzie się w centralnym miejscu z przodu meczowych koszulek piłkarzy Korony. Więcej znaczników marki znajdzie się również na stadionie przy ulicy Ściegiennego w Kielcach.

W konferencji prasowej w Warszawie wzięli udział m.in. prezes Suzuki Motor Poland Piotr Dulnik, prezes Korony Krzysztof Zając, trener „żółto – czerwonych” Gino Lettieri oraz piłkarze Bartosz Rymaniak, Jakub Żubrowski i Adnan Kovacević.

Skomentuj ten wpis
Polub wiadomość
Reklama

Wszelkie prawa zastrzeżone. Polskie Radio Kielce SA 1952 - 2019 / Realizacja: dimax design & kita solution