Koronawirus w chęcińskim magistracie. Funkcjonowanie urzędu ograniczone

Data publikacji: 26.09.2020 19:53
Autor: Karol Żak / Kategoria: Wiadomości z regionu
Chęciny. Urząd miasta i gminy

Chęciny. Urząd miasta i gminy
Fot. Jarosław Kubalski / Radio Kielce

U dwóch pracowników urzędu gminy w Chęcinach potwierdzono zakażenie koronawirusem. W związku z tym, od poniedziałku aż do odwołania funkcjonowanie magistratu będzie ograniczone.

Jak poinformowano w komunikacie, budynek urzędu będzie dostępny tylko dla jego pracowników, a praca urzędników będzie się odbywała w trybie wewnętrznym oraz zdalnym. Tymczasem – jak dodano - dwaj pracownicy, u których stwierdzono pozytywny wynik na COVID-19, nie mieli w ostatnim czasie bezpośredniego kontaktu z osobami, które załatwiały sprawy w magistracie.

Decyzje co do dalszego funkcjonowania urzędu będą podejmowane na bieżąco, w zależności od rozwoju sytuacji i wyników badań innych pracowników.

OGRANICZENIE DZIAŁANIA CHĘCIŃSKIEGO MAGISTRATU. JAK ZAŁATWIĆ SPRAWY?

a) drogą elektroniczną:

- e-mail gmina@checiny.pl (wraz z ewentualnym przesłaniem wniosku/podania podpisanego i zeskanowanego w załączniku – szczegóły w poszczególnych procedurach można uzyskać telefonicznie u pracowników referatów),

- ePUAP: /checiny/skrytka (więcej informacji o załatwianiu spraw po kliknięciu w link tutaj).

b) telefonicznie:

centrala (sekretariat) - 41 3151 006, fax - 41 3151 085, pracownicy w poszczególnych referatach – wykaz danych kontaktowych pracowników po kliknięciu w link tutaj.

c) w formie papierowej:

- wysłanie pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny,

- w sprawach niecierpiących zwłoki do specjalnego pojemnika (skrzynki podawczej) umieszczonego przy wejściu do urzędu;

W przypadku potrzeby uzyskania potwierdzenia złożenia wniosku/podania/dokumentu, należy wskazać w jego treści adres e-mail lub nr fax wnioskodawcy. Potwierdzenie złożenia zostanie przesłane na wskazany adres e-mail w formie skanu lub formie papierowej na nr fax.

d) wyjątkowo osobiście:

wyłącznie w sytuacji rejestracji zgonów w USC lub w pilnych sprawach związanych z dowodami osobistymi – a więc w sprawach, które wymagają bezwzględnie osobistego stawiennictwa – po wcześniejszym kontakcie telefonicznym: USC - 41 31 53 111 lub dowody osobiste - 41 31 53 114.

Kasa w budynku urzędu pozostaje również nieczynna do odwołania - numery rachunków gminy Chęciny do internetowych przelewów bankowych lub wpłat w banku:

Dochody (np. podatki): 18 8493 0004 0050 0872 5424 0001.

Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi: 97 8493 0004 0050 0872 5424 0228.

Tagi do tego wpisu
Reklama